bericht, Reageren op

Forum » Newbies | Refresh | Search

Sort Options 

Complete Thread
Ik heb gereageerd op een bericht middels de knop "reageren" en "reageren met citaat" maar in beide gevallen, kwam mijn reactie apart van dat bericht te staan.

Jammer, dat ik niet ergens een handleiding voor het gebruik van BC kan vinden aan de hand van trefwoorden (onderwerp (zelfstandig naamwoord), gevolgd door wat je er mee kunt (werkwoord)).

Ik heb gereageerd op een bericht middels de knop "reageren" en "reageren met citaat" maar in beide gevallen, kwam mijn reactie apart van dat bericht te staan.

Ik heb in jouw bericht de bovenstaande regel geselecteerd, en toen op 'reageren met citaat' geklikt, en dit is wat ik toen kreeg.
Wat bedoel je met 'apart'?

Welkom in het forum trouwens. Als je een voorkeur hebt voor Nederlands, kun je je vragen waarschijnlijk beter in het Nederlandstalige subforum stellen. https://www.bookcrossing.com/---/15

Ik heb in jouw bericht de bovenstaande regel geselecteerd, en toen op 'reageren met citaat' geklikt, en dit is wat ik toen kreeg.

Inmiddels heb ik het ook een beetje doorgekregen en hoe het werkt met die vierkante haken :-) Niettemin bedankt voor jouw reactie.
Welkom in het forum trouwens. Als je een voorkeur hebt voor Nederlands, kun je je vragen waarschijnlijk beter in het Nederlandstalige subforum stellen. https://www.bookcrossing.com/---/15

De structuur en hoe dingen (horen) te werken is mij nog niet helemaal duidelijk. Het leek/lijkt mij het meest logisch om vragen over de website zelf, niet op een forum te stellen maar aan de redactie van een webstie te richten.

Het leek/lijkt mij het meest logisch om vragen over de website zelf, niet op een forum te stellen maar aan de redactie van een webstie te richten.

Dat is niet onlogisch, maar het team van BookCrossing is erg klein. Er zijn een paar Support-vrijwilligers, verspreid over de wereld, en die spreken geen Nederlands. Dus het zal niet eenvoudig voor ze zijn om je te helpen met vragen die iets verder gaan dan 'hoe kom ik aan een BCID-nummer?'

Are you sure you want to delete this item? It cannot be undone.